brunor1984

brunor1984

Bouwer

Lid sinds 17/12/2012

• 4 vragen gesteld
  • 1 vraag beantwoord

Geschiedenis

hallo, we hebben een houten garagepoort geplaatst maar deze heeft nog geen afwerkingslaag gekregen.

Moet ik deze eerst licht afschuren voor ik deze verf of mag ik deze rechtstreeks ontvetten en schilderen zonder te schuren ? Iemand ervaring...

dank alvast

Brubi

Bekijk
brunor1984

terras in blauwe steen

3 reacties· · #Tuin

We zouden graag ons terras van 15m op 4m willen aanleggen in blauwe steen (60op60). Sommige mensen raden ons aan om eerst (vochtige) droge beton te leggen om zo op termijn barsten te vermijden, maar andere raden dan stabilisé aan om zo vocht doorlatend te zijn? iemand ervaring ? Groeten, Bruno

Bekijk

Beste, ik heb vloerverwarming in de living en keuken en gaat dit betegelen met een tegel van H 0,95 lijm 0,40. Maar onze tegel in de berging/garage is 0,75. Ten eerste hoeveel lijm moet ik dan gebruiken, is 0,25 voldoende? en is het aan onze chapper om de chape hoogte aan te passen van de keuken naar de berging? Bv: keuken tegel/lijm: 1,35 en in berging tegel/lijm: 1,00. Zal de chapper er dan voor zorgen dat de chape in de berging hoger komt dan in de keuken om dit te compenseren zodat de vloeren vlak lopens? dank bij voorbaat, Bruno

Bekijk

Hallo, we zijn bezig met de nieuwbouw van alleenstaande woning. We zijn van plan een pelletkachel 15KW/u te plaatsen in de leefruimte, maar is het nuttig om deze te combineren met vloerverwarming? We horen dat dit nutteloos is, aangezien de vloerverwarming uitvalt als je de pelletkachel opzet aangezien de temperatuur fors stijgt in de leefruimte. En het vervolgens lang duurt alvorens de vloerverwarming weer op een aangename temperatuur komt als de pelletkachel niet brandt. Heeft iemand hiermee ervaring of tips? Dank u wel voor reacties! Bruno

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag