App gekocht en zoals gewoonlijk voor andere werken was er een meerprijs. Nu wilden wij een andere vloer, met donkere voeg. MAAR de annnemer maakte een ernstige fout en gebruikte een lichte voeg !!! Wat nu? Schadevergoeding? of wat
BekijkColibri2845
Andere particulierLid sinds 25/04/2016
- 5 vragen gesteld
Geschiedenis
Kan ik aanspraak maken op premies's bij een aankoopvan app sleutel op deur?
BekijkHeb beetje discussie met instaleur over het aantal radiatoren. Living is 8.50m x 4m x 2.55m. Hij plaatst er hier 2 van het type 22. Ik vind dat te weinig temeer er nog een gang op uit komt die naar de slpk gaat. Deze gang is 5m x 90cm x 2.55m. Errst was er daar ook een cv voorzien maar deze laat hij nu vallen. Maar hij stelt nu wel voor om in de Living 2 radiatoren te plaatsen van het type 33 ('Radson ) afmtingen hiervan zijn 900cm x 900cm x 175cm. Wat denken Jullie?
BekijkApp gekocht, maar nu zou ik wel eens willen weten of ik ook nog recht heb of kan genieten van
bv : bouwpremie - isolatie premie - verwarmings
Kortom de normale premie's. Ik vind het eigenlijk nogal onlogisch dat de bouwheer dit op zijn "bil" slaat
Iemand een antwoord. Dank u
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen