Dépré008

Dépré008

Andere particulier

Lid sinds 03/09/2020

• 5 vragen gesteld
  • 12 vragen beantwoord
  • 11 leden bedankt

Geschiedenis

ik heb een gaswandketel van Vaillant type ecotec pro vcw 22 , vcw 286.

Weet er iemand wat de ideale instellingen zijn  van de Tijdsprogramma's voor

Zone 1,  het warmwatercircuit en de circulatie.  Ik vind dat ik nogal een hoog 

verbruik heb (tussen de 35 en 40 kWh per dag, voor vloerverwarming en warm water).

Bekijk

mijn dochter is een huis aan het verbouwen. Anderhalf jaar geleden heeft ze een ramenplaatser (uit haar dorp) , welke alsook de veranda ging maken, een overkomst gemaakt om de werken uit te voeren. Het ging tegen de zomer van vorig jaar klaar zijn werd afgesproken. Ze moest wel een deftig voorschot betalen  Alles werd altijd maar uitgesteld met allerlei smoesen  .  Einde verleden jaar is hij dan toch gekomen voor de ramen en buitendeur. Het geleverde wer trok op niets.  Dan moest de veranda noch komen.  Altijd maar uitvluchten zoeken. Nu uiteindelijk toch geplaatst, maar hoe.    Als het regent loopt het water gewoon binnen langs het dak.  Ze moet nog een klein deel van de kostprijs betalen, wat ze natuurlijk niet gaat doen. Mijn vraag is nu : Hoe kan ze het beste die gast aanpakken dat het toch deftig wordt afgewerkt ?

Bekijk
Dépré008

scheuren pleisterwerk

33 reacties· · #Wanden en plafond

het pleisterwerk ,boven de deurstijlen  links en rechts , scheurt vanaf  de stijl naar het plafond,  en dit bij elke binnendeur. Het appartement is 3 jaar oud en is op de bovenste verdieping.  Wat zou de oorzaak zijn en kan dit gevaarlijk zijn ?  In het berghok , washok,  is op de muur juist onder het plafond ( op 1 cm) ook het pleisterwerk aan het loskomen over de brede van ongeveer 2 cm en de ganse omtrek van de plaats.

Bekijk
Dépré008

stank in woning

14 reacties· · #Regelgeving

In oktober 2019 hebben wij een appartement van 2 jaar oud gekocht.  Wij wonen er sinds  begin maart 2020 in het appartement maar nu hebben we voortdurend geurhinder ( en niet weinig ) . Nu we de buren kennen vertellen ze ons dat er altijd veel geurhinder was , soms niet leefbaar,  en dat de verkopers het om deze reden verkocht hebben. Dus de verkopers waren op de hoogte van de geurhinder.   Kunnen wij de verkopers nog aanpakken voor dit probleem of wat kunnen we doen ?

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag