Eve111

Eve111

Bouwer

Lid sinds 03/02/2022

• 2 vragen gesteld
  • 2 vragen beantwoord

Geschiedenis

Eve111

Pvc voor grote glaspartijen

8 reacties· · #Ramen en deuren

We zouden om verschillende redenen liefst voor pvc ramen kiezen, maar sommige fabrikanten melden ons dat het beter is dan een combi te maken omdat we nogal 'hoge' ramen hebben, andere fabrikanten maken er dan weer geen punt van. Klopt het dat het moeilijk is voor een pvc raam van 2,5m hoog en 3,3m breed? Het is de zuidkant, maar er kan geen direct zonlicht aan door een overkapping.

Alvast bedankt van de info!

Met vriendelijke groeten,

Evelien

Bekijk

Ik heb een huis gekocht waar ik een woonbonus voor krijg. Nadien ben ik gaan samenwonen met mijn vriendin en heb ik mijn huis verhuurd. Hierdoor valt de woonbonus weg en komt het in het federaal lange termijnsparen. Nu hebben we samen een bouwgrond gekocht en zou ik mijn huis verkopen en de lening via een pandwissel overzetten op de nieuwe gezinswoning welke dan terug mijn enige eigen woning wordt. Kan ik dan terug genieten clvan de woonbonus of blijft dit nu federaal?

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag