Frama

Frama

Andere particulier

Lid sinds 05/03/2024

  • 1 vraag gesteld
  • 1 vraag beantwoord
  • 1 lid bedankt

Geschiedenis

Wij hebben sinds 2017 een warmtepomp en boiler van Daikin.  Nooit geen problemen mee gehad tot 26 januari 2024 wanneer we plots geen warm water meer hadden.  Bij nazicht (van mezelf) blijkt dat de 3-wegkraan voor het splitsen van de vloerverwarming en het warme water vastzit richting vloerverwarming.

Met deze informatie hebben we Daikin ingelicht dat er een interventie moet plaatsvinden maar dat er zeker een 3-wegkraan moest meegebracht worden omdat hier de oorzaak ligt van de storing.  Op 6 februari is dan een technieker langs geweest, maar zonder 3-wegkraan, dus heeft dit niets geholpen want het onderdeel moest besteld worden.

Na verschillende (lange) telefoongesprekken zou er dan op 4 maart terug iemand langskomen om het onderdeel te vervangen.  Zonder enige verwittiging is er op 4 maart niemand geweest. Tot op vandaag weer niets meer gehoord.

Ondertussen zitten wij bijna 7 weken zonder warm water en mijn vraag is of er nog iemand is die zulke problemen heeft met de service / dienst naverkoop van Daikin ?  Dit is dan ook een waarschuwing voor anderen die zouden overwegen om iets bij Daikin te kopen.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag