Wij hebben sinds 2017 een warmtepomp en boiler van Daikin. Nooit geen problemen mee gehad tot 26 januari 2024 wanneer we plots geen warm water meer hadden. Bij nazicht (van mezelf) blijkt dat de 3-wegkraan voor het splitsen van de vloerverwarming en het warme water vastzit richting vloerverwarming.
Met deze informatie hebben we Daikin ingelicht dat er een interventie moet plaatsvinden maar dat er zeker een 3-wegkraan moest meegebracht worden omdat hier de oorzaak ligt van de storing. Op 6 februari is dan een technieker langs geweest, maar zonder 3-wegkraan, dus heeft dit niets geholpen want het onderdeel moest besteld worden.
Na verschillende (lange) telefoongesprekken zou er dan op 4 maart terug iemand langskomen om het onderdeel te vervangen. Zonder enige verwittiging is er op 4 maart niemand geweest. Tot op vandaag weer niets meer gehoord.
Ondertussen zitten wij bijna 7 weken zonder warm water en mijn vraag is of er nog iemand is die zulke problemen heeft met de service / dienst naverkoop van Daikin ? Dit is dan ook een waarschuwing voor anderen die zouden overwegen om iets bij Daikin te kopen.
Bekijk