Hallo, ik heb hier nog een heel aantal pir platen liggen (utherm roof b) en zou ik deze kunnen gebruiken om onder de chappe te leggen als vloerisolatie? Zijn deze drukvast genoeg of zit er geen verschil in drukvastheid van dak of vloerplaten?
BekijkGwen001
VerbouwerLid sinds 27/02/2024
- 3 vragen gesteld
- 1 vraag beantwoord
- 6 leden bedankt
Geschiedenis
Ik ben mijn spanten dak aan het isoleren met glaswol met alu spijkerflens ik zou hier toch nog een extra dampscherm bij tegen willen doen om niet alle naden en nieten te moeten afplakken, mag ik met het Dampscherm langs de onderkant van de trekkers gaan of moet dit mee tot in de nok?
BekijkIk zou graag geluidsisolatie plaatsen tussen mijn gelijkvloers en 1st verdieping (slaapkamers). De vloer bestaat uit houten balken met daarop osb. Welke isolatie gebruik ik best om tussen de balken te plaatsen en is een dampscherm hier nodig of juist niet?
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen