Hans info

Hans info

Lid sinds 18/06/2024

  • 1 vraag gesteld

Geschiedenis

Beschik over appartement ouder dan 2 jaar waar er een probleem met de waterdruk en -temperatuur was. Dit zowel in mijn appartement als meerdere in het gebouw. 
Werden we proactief voor gecontacteerd. En werd opgelost.

Nu duikt het probleem opnieuw op. En is de nazorg zeer moeilijk bereikbaar.

Mijn huurders beschikken momenteel niet over warm douchewater en het antwoord van de partner in hvac en sanitair is dat ze niet over een onmiddellijke technieker beschikken en dat ze ergens volgende week eventueel een oplossing kunnen voorstellen.

Ik had een gelijkaardig probleem met de installateur van de ramen, veel issues, heel trage klantenservice, gerepareerd tijdens de garantieperiode, maar daarna opnieuw problemen.

Werkt een herstelling opschortend voor de garantieperiode? En kan ik de partners op zijn minst verplichten om een soort dossier te delen? 
En wat is in jullie ervaring de wachttijd om een dergelijk probleem op te lossen?

Want als de sanitair partner de herstelling niet meer wenst uit te voeren, heb ik zelfs geen idee van wat er stuk was want van de laatste reparatie heb ik geen beschrijving/dossier ontvangen.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag