helix19888

helix19888

Verbouwer

Lid sinds 06/03/2017

Geschiedenis

helix19888
    helix19888

Persoonlijk zou ik gewoon er een stuk van pakweg 20 cm over plakken, en dan op ca 18 cm van het plafond dubbel doorsnijden (maw door de 2 lagen tasso ineens doorsnijden). Van het nieuw stuk haal je dan de afgesneden strook weg en plooi het overlappend gedeelte terug omhoog. Dan voorzichtig met een scherp plamuurmes de oude strook die je hebt doorgesneden weg steken en de nieuwe tasso terug omlaag en goed aandrukken. Zo heb je wel een zichtbare horizontale naad, maar bij het schilderen zet je daar eerst al eens een extra laag verf op alvorens af te werken.

Eender wat je hiemee doet, het zal altijd zichtbaar blijven, maar tasso over tasso krijg je nooit mooi afgewerk.

Kevin De Beir

Bekijk
    Gert L

Comfort Ramen Gent

36 reacties· · #Ramen en deuren
    helix19888
    helix19888

Beste mensen,

Er slechts maar één mogelijkheid; betaal NOOIT voorschotten, dit spaart jullie veel ellende & geld & tijd!! Teken nooit contracten waar er gewerkt wordt met voorschotten. Er zijn verschillende bedrijven waar er moet betaald worden NA uitvoering van de werken. Speel op zeker! Hoe kan dit, in bepaalde gevallen, slechts de helft of nog minder van de prijs zijn dan bij een andere plaatser met dezelfde produkten en dezelfde service?...onmogelijk. Ook in het verleden voor gehad met een bedrijf die nu (bewust) failliet is....zoek maar eens op via mijn naam op deze site....

De Pauw Yvan - Ledeberg.

Het werken met voorschotten vindt ik enigsinds normaal, dat doet iederen (zelf vragen we ook 40%). 

Bekijk

Onze toolbox
    Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
    Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
    Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
    Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
    Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag