Ik ben geïnteresseerd in een bouwproject waarbij de woning casco wordt geleverd door de bouwpromotor en waarop de 6% btw regeling voor afbraak en opbouw van kracht is. Nu stel ik me de vraag of de verdere afwerking van de woning (goederen + installatie) door door mij onafhankelijk gekozen erkende installateurs ook aan 6% kan gebeuren. Het gaat hier meer bepaald over het (stukwerk, plaatsen verwarming, sanitair, keuken, vloeren, etc...).
BekijkHomie1970
Andere particulierLid sinds 07/09/2022
- 3 vragen gesteld
Geschiedenis
Ik ben van plan een nieuwbouw woning te bouwen met E peil 17. Kan ik ook een groene lening krijgen voor de financiering van de energeibesparende maatregelen (geothermische warmtepomp, zonnepanelen, etc.)? In de meeste artikels over groene leningen heeft men het immers over renovatieprojecten of energiebesparende maatregelen in bestaande bewoningen.
BekijkIs asbestattest verplicht in indien compromis voor 23/11/2022 wordt getekend en de verkoopakte na deze datum?
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen