hallo,
Mijn regenwaterpomp geeft kortsluiting en laat alle elektr uitvallen.
Is er soms iemand die een revisie heeft laten uitvoeren op een grundfoss mq35-3 ?
of is dit vervangen ? pomp word niet heel intensief gebruikt
m.v.g.
BekijkLid sinds 03/03/2024
Geschiedenis
hallo,
Mijn regenwaterpomp geeft kortsluiting en laat alle elektr uitvallen.
Is er soms iemand die een revisie heeft laten uitvoeren op een grundfoss mq35-3 ?
of is dit vervangen ? pomp word niet heel intensief gebruikt
m.v.g.
BekijkHallo,
wat zou de beste vervanging zijn voor mijn grundfoss mq35-3 ?
kan er een revisie op toegepast worden (16 jaar oud maar niet intensief gebruikt ,staat binnen in verwarmde garage)
ik heb gelezen van de opvolger scala 1 of scala 2 maar bijna allen beginnen te lekken na een tijdje .graag advies liefst een stille pomp
mvg
BekijkBij het doorspoelen van het toilet aangesloten op regenwaterpomp grundfoss mq35-3 reageert deze niet.stekker eruit getrokken en terug ingestoken(reset) en alle elektriciteit slaat uit alsook de zekering van de pomp zelf voorheen werkte alles perfekt .Wat kan de oorzaak zijn?
BekijkBij het doorspoelen van het toilet slaat pomp niet aan ,alle elektriciteit werkt nog
dan pomp stekker uitgetrokken, waterfilter vervangen (was vuil),en terug ingestoken om een reset te krijgen, zekering pomp slaat af alsook alle elektriciteit uit.waar moet ik zoeken?
BekijkBij het doorspoelen van mijn toilet valt alle stroom uit(differentieel) Als ik de stekker van de pomp uittrek en het toilet doorspoel en daarna de stekker insteek werkt de pomp zonder dat de elektriciteit uitvalt. Onlangs is de debietmeter van de pomp vervangen, de pomp heeft 3 tal weken perfekt gewerkt Bij het nakijken zag ik wat vocht op de condensator(waarschijnlijk wat water gemorst) zitten deze heb ik proper gemaakt (contacten) Kan het zijn dat de condensator stuk is(doorgeslagen) of een beetje stuk? Ik heb een beetje kennis van elektriciteit.Als ik via een ander kraantje water aftap gaat de pomp perfekt in werking zonder uitval.
BekijkVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen