Hallo iedereen,
Ik heb een EPC attest ontvangen (februari 2024) voor onze woning en heb deze vergeleken met deze van mijn buurman (epc van april 2023). We wonen allebei in een identieke woning (gesloten bouw van 2016), welke deel uitmaken van 5 apparte woningen (elk met eigen huisnummer) volledig onderkelderd met garage toegankelijk via poort zijkant (zie schets, zwart is ondergrondse kelder/garage en dus onder de grond, groen is mijn woning, blauw is buurman en grijs is poort garage ).
Op mijn attest is het beschermd volume 406m³, de bruikbare vloeroppervlakte 140m² en de ruimten niet opgenomen in het beschermd volume zijn zolder en kelder.
Bij mijn buur is het beschermd volume 610m³, de bruikbare vloeroppervlakte 210m² (dus inclusief vloer kelder/garage onder zijn woning) en de ruimte niet opgenomen in het beschermd volume is enkel de zolder.
We begrijpen er niets van. Welk EPC is hier correct?
Jan 201965
Andere particulierLid sinds 11/03/2024
- 1 vraag gesteld
- 2 vragen beantwoord
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen