jo De Lee

jo De Lee

Andere particulier

Lid sinds 13/06/2013

  • 1 vraag gesteld

Geschiedenis

Op 30/11/2011 plaatst Glas Ceyssens bij ons een glazen binnendeur met scharnieren (dus niet met een grond pomp ) . Wij merken dat bij het openen van de deur , het scharnier uit de muur komt . wij bellen hun op ,ze komen langs om dit te op te lossen ,enkele dagen later sturen ze een factuur op om te betalen .Ze beweren dat ze hier maar 1 jaar garantie voor geven ,dit staat op geen enkel doc. dat ik heb getekend , is dit trouwens wettelijk ? Nu een week later merkt mijn vrouw dat dit probleem terug is als er voor . Ik bel hen terug en ze vertellen dat ik eerst het factuur moet betalen eer ze terug komen voor verdere reparatie . jdelee

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag