Op 30/11/2011 plaatst Glas Ceyssens bij ons een glazen binnendeur met scharnieren (dus niet met een grond pomp ) . Wij merken dat bij het openen van de deur , het scharnier uit de muur komt . wij bellen hun op ,ze komen langs om dit te op te lossen ,enkele dagen later sturen ze een factuur op om te betalen .Ze beweren dat ze hier maar 1 jaar garantie voor geven ,dit staat op geen enkel doc. dat ik heb getekend , is dit trouwens wettelijk ? Nu een week later merkt mijn vrouw dat dit probleem terug is als er voor . Ik bel hen terug en ze vertellen dat ik eerst het factuur moet betalen eer ze terug komen voor verdere reparatie . jdelee
Bekijkjo De Lee
Andere particulierLid sinds 13/06/2013
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen