Johnny0503

Johnny0503

Andere professioneel

Lid sinds 13/11/2016

• 41 vragen beantwoord
  • 2 vragen goed beantwoord
  • 6 bedankjes ontvangen

Geschiedenis

Johnny0503
Johnny0503

Beste, waarom niet kiezen voor verduisterende screens, type ms7 van renson of de zipx zero van Wilms ( waar ik mee werk! )

Heb je de rolluikkast niet aan de binnenzijde, kan alles mooi uitgepleisterd worden. 

Bekijk
Johnny0503
Johnny0503

Is te zien...welke dorpelligt er? Soms is het handig om een dorpel onder het raam te nemen zodat eventuele fouten van eerdere ramen weggestoken worden, en soms is het ook goed om onzichtbare afwatering te nemen door middel van een rubber onder het raam bij nieuwbouw...renovatie meestal zichtbare afwatering, nieuwbouw onzichtbaar.

Bekijk
Johnny0503
Johnny0503

Wil je zelf plaatsen nadien? Normaal worden deze op een onderprofiel bevestigd waardoor er bij aluminium een onzochtbare bevestiging is, bij pvc is dit zichtbaar. 

Bekijk
Johnny0503
Johnny0503

Indien je een correcte orderbevestiging hebt met het correcte kleur valt er jouw inderdaad niets ten laste, maar de levertermijn zal inderdaad wel evenlang duren zoals de 1ste keer, gemiddeld is dit 6 tot 8 weken...16 weken is inderdaad teveel van het goede. Maar ik ga profel niet afbreken maar wordt alles daar niet in polen besteld? En dat het daarom is dat je zolang moet wachten? 

Bekijk
Johnny0503
Johnny0503

Beste, volgens mij heeft profel geen screens in eigen beheer...Vermoedelijk zijn het screens van renson of ingekocht via wilms.

Als alles aan de buitenkant is weggewerkt zoals de renson ms7 of de wilms screen zero, dan heb je geen afdekplaat nodig aan de binnenzijde, dan wordt de motor bij mankementen gewoon via de buitenzijde weggenomen. Voordeel van deze screens is dat je de binnenzijde volledig kan laten bepleisteren en isoleren. Nu ga je altijd een MDF screenbak/rolluikbak hebben die je moet schilderen en afwerken. 

Nu, ik kan natuurlijk mis zijn hoor, ik plaats zelf geen profel...

Bekijk
BartDeBouwer

Schüco hefschuifraam

1 reactie· · #Ramen en deuren
Johnny0503
Johnny0503

beste, het mag zijn wat het wilt maar dit is niet correct...er klopt "iets "niet aan het geheel....er kan daar geen water staan. 

Welke regio? Anders kom ik eens kijken....

Bekijk
DirkH

PVC of Aluminium

2 reacties· · #Ramen en deuren
Johnny0503
Johnny0503

Ik denk niet dat er tegenwoordig nog slechte folie's op de markt zijn, dus ik vermoed dat pvc als aluminium de dag van vandaag mits proper onderhoud heel lang meegaat. 

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag