Begin september dit jaar merkte ik dat mijn meter van mijn zonnepanelen niet meer correct werkte (blijft regelmatig hangen moet er dan op tikken en dan gaat het weer even). Mijn installateur is eenmaal langs geweest en heeft de omvormer vervangen,omdat hij dacht dat de meter niet de oorzaak zou zijn. Probleem is nog steeds niet opgelost,installateur belooft langs te komen maar stuurt ieder keer zijn kat(nu al reeds 4 maal en we tellen). Ik heb ondertussen al verschillende malen proberen te bellen,maar met mijn gsm neemt hij(moedwillig?)niet op,als ik met een ander nummer bel of zonder nummer weergave neemt hij wel op!!!!!!. Dan merk ik aan zijn stem dat hij verrast is en dan belooft hij dat hij morgen langs komt wat hij natuurlijk niet doet,of hij zoekt een of ander excuus. Tot nu toe ben ik altijd vriendelijk gebleven uit schrik dat ik hem anders niet meer zie. Ik ben dit meer dan beu,wat kan ik hier aan doen?
Bekijk
jokke400
Andere particulierLid sinds 26/09/2013
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen