Tuin en woning gelegen in agrarisch gebied, wat kan en mag zonder vergunningsaanvraag uiteraard.. is vertuining toegestaan? Zwembad , verharding?
BekijkJonas23311
BouwerLid sinds 05/02/2022
- 4 vragen gesteld
Geschiedenis
Betreft zonevreemde woning , wat kan en mag in agrarisch gebied ?
BekijkBeste,
ik heb een bouwgrond op het oog met een Goedgekeurde oude “nog geldige” verkaveling volledig gelegen in agrarisch gebied en dus zonevreemd.
de immo makelaar en gemeente kunnen mij hier gek genoeg geen duidend antwoord over geven, maar wat mag er buiten de te bebouw oppervlakte wel en niet op deze grond , zoals vertuining, beplanting, verharding, oprit , zwembad of vijver. Heeft iemand hier ervaring mee en kennis van enige valkuilen? Bedankt!!
BekijkIk zou eventueel “samen” gaan wonen met mijn vader
We zouden een huis willen renoveren of bouwen , op 1 stuk grond met 1 brievenbus, 1 gebouw, maar langs binnen opgesplitst in een groot hoofd deel +-200m2 en een bijgedeelte met enkel living/keuken, slaapkamer, badkamer, van +- 100 m2 , liefst zonder doorlaatbaarheid en met 2 voordeuren(of achterdeur indien nodig). Enkel de tuin zou dus gedeeld worden. Nu is het zo dat veel percelen slechts 1 Éengezinswoning toelaten, nu vroeg ik mij af hoe ik dit wetmatig legaal kan aanpakken om zo dicht mogelijk bij dit idee te komen , zonder problemen te krijgen. Alvast bedankt
Groeten Michiel
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen