Hallo,
Nav de renovatie van mijn garage ben ik aan het kijken om de vloer te tegelen.
Welke primer en welke lijm dien ik per ondergrond te gebruiken?
Bedankt,
Karel
Lid sinds 25/12/2020
Geschiedenis
Hallo,
Nav de renovatie van mijn garage ben ik aan het kijken om de vloer te tegelen.
Welke primer en welke lijm dien ik per ondergrond te gebruiken?
Bedankt,
Karel
Hallo,
ik kijk uit om een infraroodpaneel aan het plafond te bevestigen vd toiletruimte met ongeveer 300watt.
aangezien hier ook een lamp is in verwerkt, mag deze op dezelfde bedrading vh lichtpunt aangesloten worden?
mvg
karel
BekijkHallo,
Langs 1 zijde van mijn woning is er een slecht geïsoleerde buitenmuur (lees 2cm isomo tussen 2 bouwstenen van 14cm.
Aangezien het nog niet duidelijk is wanneer er langs die zijde zal aangebouwd worden ben ik aan het bekijken om een tijdelijke isolatielaag aan te brengen.
Om budgettaire redenen zou ik enkel het deel van de leefruimte aan de buitenzijde met +/- 4cm Pir willen isoleren gezien dit de enige ruimte is die echt verwarmd wordt.
Is dit een goed idee of haal ik hier geen rendement uit?
mvg,
Karel
BekijkBeste,
Mag ik een inductiekookplaat rechtstreeks aansluiten op de kabel die van de zekeringskast komt?
Of dient dit via een contactdoos afgetakt te worden?
Alvast bedankt.
BekijkHallo,
Binnen enkele dagen komt de keurder voor mijn elektrische installatie.
Dienen de stopcontacten en schakelaars volledig voorzien te zijn van de afdekplaatjes of is het ook voldoende wannneer enkel de sokkel zichtbaar is?
Alvast bedankt.
BekijkBeste,
In mijn woning is door omstandigheden de aarding van de gasketel naar het aardingsbord in de garage onderbroken.
Ik las dat dit niet onderbroken mag worden.
Hoe los ik dit het beste op?
Een nieuwe aarding leggen is niet mogelijk.
Beste,
Voor een deel van het zolderverdiep dat volledig afgesloten en niet gebruikt wordt als opslagplaats vroeg ik me af of het nodig is dat dit nog bijkomend wordt afgewerkt met een houten scherm.
Maw het dampscherm zichtbaar laten en de dwarslatten+ houten scherm niet monteren.
Hallo,
Ik wil op een zolderverdiep een extra kamer bouwen.
Het dak is reeds geisoleerd met 18cm glaswol + dampscherm.
In een verlaagd plafond had ik graag 12cm glaswol geplaatst + dampscherm.
Is dit ok? Of geeft dit problemen voor de isolatie in het verlaagd plafond?
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen