ik heb al mijn halogeen spots 50 watt op 12v , vervangen door led ,ik heb in totaal , zaak en prive 120 spots , heb geen transformators vervangen en is nu bijna 4 jaar , geen enkel probleem mijn led doen het perfect , soms heb ik een transformator stuks, maar dat is normaal ze zijn 20 jaar oud en dan vervang ik die door een transformator voor ledlampen.
leds duur, het is waar je ze aankoopt , ik heb mij leds besteld via e-bay en ze komen allemaal van china , gratis geleverd , bij mijn eerste aankoop een kleine bestelling van 5 of 10 leds ,led lampen van 10watt ter vervanging van 50watt halogeen , aan de prijs van 1.5 à 3 dollar, om te zien of de leveringen correct verlopen , nooit enig probleem ondervonden en de leds zij goed, en een lampje van +- 2€ dat niet werkt is minder erg dan een led van 10€of 15€ . Al mijn lampjes besteld per 10 of 20 geen extra kosten van invoer of douane, alleen de verzending duurt wel 3 tot 6 weken.
Heb daar ook de r7s 20watt lampen besteld in led kosten hier , +-56€ juist dezelfde lamp daar +-16€ .
Er zij wel enkel belangrijke punten als je besteld , nm. de kleur , warm wit koel wit , en de wattage er zijn leds van 3 tot 12 of 15 watt , en dan nog het type, MR16, GU10, E27 of E14 en dimbaar of niet dimbaar,om led lampen te dimmen heb je wel best een aangepaste dimmer voor led lampen
Bekijk