klant

klant

Verbouwer

Lid sinds 29/10/2013

  • 1 vraag gesteld

Geschiedenis

klant

onderhoud ketel CV

· #Ontwerp

Geachte, Eind september maakte ik een afspraak voor een nazicht en onderhoud van mijn centrale verwarmingsketel en geiser + het vervangen van enkele chauffagekranen door thermostaatkranen. Omdat dit enige werkuren vereist kreeg ik een afspraak als eerste klant om 9u. De werkmannen kwamen 2 uur later en vetrokken na een kleine 2u met de mededeling dat een stuk van de ketel diende vervangen te worden en dat ze eventueel later op die dag terug kwamen. Niemand gezien. Een tweede afspraak werd gemaakt : niemand gezien Een derde afspraak werd gemaakt : niemand gezien. Een vierde afspraak kon pas half november, ik heb deze niet aanvaard en gevraagd om een detailoverzicht van de uitgevoerde werken op te sturen. Onlangs kreeg ik via mail een brief met factuur, voor het onderhoud van de CV ketel en opzoekwerk van de nog uit te voeren werken (prijsofferte) tbv ongeveer 230 Euro. Mijn inziens veel geld voor een onderhoud en opzoekwerk voor een prijsofferte. WAAR KAN IK TERECHT VOOR NA TE GAAN OF DIT FACTUURBEDRAG CORRECT IS ? Op de factuur (pdf) staat contant betaalbaar, verder geen factuurvoorwaarden of vervaldag. WAT IS NU DE UITERSTE DAG VAN BETALING ? Als het onderhoud wordt gefactureerd, dient men dan niet EERST EEN REINIGINGSATTEST te ontvangen alvorens te betalen ?

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag