Hou u gewoon aan het reglement van orde dan heb je die problemen niet,als de tuin gemeenschapelijk is mag je als huurder daar niets , maar dan ook niets aan veranderen zonder toestemming van de vme.Ook in je eigen stuk tuin moest er dat zijn mag je niet zonder toestemming van de huurbaas geen veranderingen aanbrengen en ben je verplicht deze als huurder goed te onderhouden.
Bekijk
Koen0333
Andere particulierLid sinds 30/01/2025
- 1 vraag gesteld
- 4 vragen beantwoord
- 1 bedankje ontvangen
- 2 leden bedankt
Geschiedenis
De basisakte is daarin heel duidelijk, dit kan volgens mij absoluut niet. Hij heeft geen toestemming gekregen binnen de VME dus is het niet toegestaan.
BekijkHG schimmel reiniger schuimspray proberen...goed dik inspuiten en een nachtje laten inwerken...dit zou moeten werken.
BekijkDe spiegels van mijn badkamer spiegelkast zijn lelijk geworden maar de kast zelf is nog in prima staat . Is er iemand die weet waar ik nieuwe spiegeldeuren apart kan kopen?? Dbv
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen