De VME heeft blijkbaar nooit laten weten dat die nachtmodus moest geactiveerd worden dus de vraag is eerder op wie zijn vraag de nachtmodus is geactiveerd...
BekijkKoen0333
Andere particulierLid sinds 30/01/2025
- 3 vragen gesteld
- 8 vragen beantwoord
- 2 bedankjes ontvangen
- 4 leden bedankt
Geschiedenis
Wij hebben een nieuwbouw gelijkvloers app gekocht en 1 van de andere eigenaars wil in de ondergrondse garage een laadpaal voor zijn elec auto laten plaatsen. Kan dit zomaar ? Wat als zijn auto vuur vat tijdens het laden,de brandweer kan dan onmogelijk de brandende auo in een waterbad dompelen. Bovendien hebben we vanuit ons app een rechtreekse toegang tot de ondergrondse garage en bij brand zullen we dus onmiddelijk de gevolgen hiervan ondervinden in ons app. Het app is op dit moment nog in opbouwfase en nog niet bewoond,er is ook nog geen syndicus aangeduid.
BekijkWelke oplossingen zijn er om de geluidsoverlast van nabij verkeer te verminderen met tuinschermen of iets dergelijks, graag het beste prijs resultaat.
BekijkHou u gewoon aan het reglement van orde dan heb je die problemen niet,als de tuin gemeenschapelijk is mag je als huurder daar niets , maar dan ook niets aan veranderen zonder toestemming van de vme.Ook in je eigen stuk tuin moest er dat zijn mag je niet zonder toestemming van de huurbaas geen veranderingen aanbrengen en ben je verplicht deze als huurder goed te onderhouden.
BekijkMet die link ben je niets als VME...gaat alleen over gewone zichtrekeningen en die kun je niet gebruiken als VME.
BekijkDe basisakte is daarin heel duidelijk, dit kan volgens mij absoluut niet. Hij heeft geen toestemming gekregen binnen de VME dus is het niet toegestaan.
BekijkHG schimmel reiniger schuimspray proberen...goed dik inspuiten en een nachtje laten inwerken...dit zou moeten werken.
BekijkDe spiegels van mijn badkamer spiegelkast zijn lelijk geworden maar de kast zelf is nog in prima staat . Is er iemand die weet waar ik nieuwe spiegeldeuren apart kan kopen?? Dbv
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen