Beste leden,
Een 5-tal jaren terug heeft men rond mijn woning een betonnen vloertje aangelegd. Deze was echter vuil geworden en daarom ben ik vandaag begonnen om deze te reinigen met een hogedrukreiniger.
De zwarte laag is zo goed als verdwenen maar nu stel ik vast dat de toplaag zeer ruw geworden is. De grijze cementkleur is eveneens verdwenen en de bovenlaag heeft nu meer een zandkleur. Dit doet me vermoeden dat men destijds weinig cement gebruikt heeft bij het aanleggen. Terloops: Ik woon in het buitenland en hier heeft men nogal eens de gewoonte om een loopje te nemen met bouwvoorschriften/materiaal samenstelling.
Mijn vraag is nu, wat zou een (goedkope) oplossing kunnen zijn om de toplaag weer slijtvast (en eventueel onderhoudsvriendelijk) te kunnen maken? Zou het aanbrengen van een 'cementpapje' eventueel helpen?
Alvast mijn beste dank.
Prettige dag aan iedereen.
Kris1956
Andere particulierLid sinds 26/12/2022
- 1 vraag gesteld
- 1 vraag beantwoord
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen