Geachte, ook wij hadden het genoegen te mogen kennismaken met comfort ramen, althans dat dachten we. De website oogt perfect. Klantcontacten verlopen vlot, nog vlotter wanneer het over afspraken voor voorschotbetaling gaat. Tot de plaatsingsdatum. Niemand gezien, geen telefoon, geen reactie op sms of op email. Uiteindelijk tientallen keren gebeld (53keer) zonder antwoord. Ofwel drukte er iemand af oftewel onmiddellijk antwoordapparaat. Dan maar beginnen dreigen om klacht neer te leggen en wonder bij wonder antwoord! Er was iets tussengekomen op een andere werf. Dat is natuurlijk altijd mogelijk maar dan is het een kleine moeite om de klant hiervan op de hoogte te brengen. Wij waren absoluut in de overtuiging dat we opgelicht waren. Een verdere kijk op enkele websites van de overheid en dan kom je erachter wie de zaakvoerder is. Dus blijven dreigen en bellen. Uiteindelijk 2 dagen later plaatsing gehad. Als we het plaatsing kunnen noemen. De plaatsing is pas gestart rond 14H30 en gedaan rond 20h 's avonds. Het was februari dus niet echt mogelijk om alles goed te controleren. Ook communicatie in frans of nederlands met de plaatser was onmogelijk. Als gevolg, beschadiging venstertablet, hengsels allen scheef en een diepe kras van breekmes in het frame. Ik heb dit alles doorgegeven en het voorstel was om een maand later alles aan te passen....of dat ze zeer gewillig de laatste factuur van 10%lieten vallen. Aangezien het maar 2 ramen betrof was dit voor hun een peulschil. Sindsdien heb ik van hen geen nieuws meer. Iets of wat beroepsernstig persoon zou hier nog een beetje moeite voor doen. Ze gingen zelfs de herstelling uitvoeren zonder te weten wat nu precies de schade was? Kortom, klantencontact zeer fijn, tot je het contract moet tekenen, dan stopt het....verschrikkelijke ervaring was dit. Zeker omdat er op de benedenverdieping ook nog een boel ramen gedaan moet worden hadden we gehoopt op een fijne samenwerking, het is eerder een helletocht geworden.
Kristof de bruyn
Mechelen
BekijkBeste Laurens,
Ondanks een uitvoerige beschrijving van onze ervaring zie ik geen reactie van u?
Mvg
kristof de bruyn
BekijkLaurens,
Ik denk dat u niet volledig op de hoogte bent. Er is een diepe kras aan de buitenkant van het raam. Er is een diepe kras in een venstertablet. En alle vier hengsels staan scheef. 10% korting die jullie geven is dan een lacher. U bent steeds vrij om eens te komen kijken. Maar om er terug aan te laten prutsen, neen dank u.
Bekijk