De chape werken zijn 2 weken terug uitgevoerd maar de aannemer heeft geen uitzetvoegen geplaatst noch wapeningsnetten. We hebben hem hier op gewezen incl architect en leverancier van de vloerverwarming. Hij heeft ons laten weten dat het niet nodig was omdat alles binnen de normen viel( wat niet het geval is omdat de ruimte groter is dan 40m²). Na veel mails en dreigingen van hem (dat hij meer chape heeft geplaats en ons dat zal doorrekenen met een nieuwe factuur, dat hij een dagvaarding zal opstarten en er een advocaat zal op plaatsen) heb ik het zowat gehad met deze kerel. Hij ging de voegen alsnog komen inslijpen vorige week maar houdt zich niet aan zijn woord en per mail schrijft hij dat hij zulke belofte niet heeft gemaakt. Ik heb hem ook laten weten dat wij een deel van de factuur niet hebben betaald voor die reden maar daar gaat hij niet mee akkoord( vandaar de dreiging met advocaat en interesten op openstaand bedrag)Ik ga nu een aangetekend schrijven richten naar hem met ingebreke stelling. Zijn er nog andere stappen die ik moet ondernemen en doe ik hier goed aan? Ik ben bang dat we dan vertrokken zijn voor maanden met experts en procedures en we moeten binnen 2 maanden verhuizen!
BekijkKristof1234
VerbouwerLid sinds 06/09/2018
- 1 vraag gesteld
- 1 vraag beantwoord
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen