kurt367

kurt367

Bouwer

Lid sinds 02/12/2018

• 5 vragen gesteld
  • 1 vraag beantwoord

Geschiedenis

kurt367

Isoleren buiten muur

4 reacties· · #Isolatie

Mijn buur wil zijn buiten muur isoleren. Tussen mijn huis en zijn huis heb ik een uitweg. Als hij isoleert verkleint mijn uitweg en komt hij op mijn grond terecht. Mag dit? 

Bekijk
kurt367

Scheurtjes beton

2 reacties· · #Voorbereidende werken

Vloerplaat gegoten voor tuinhuis veel wind de dag van het gieten. Na een dag drogen zie ik enkele kleine scheurtjes. Nu is mijn vraag hoelang kunnen er scheurtjes ontstaan in beton of stopt dit na een paar uur of dagen. En zijn die te herstellen gezien de beton zo zou laten 

Bekijk
kurt367

Loskomen verf garepoort

3 reacties· · #Ramen en deuren

Beste,

Garagepoort geplaatst novoferm.

Nu komt de verf los in de groeven. De leverancier heeft al komen kijken en bij geschilderd.

Ze weten van het probleem is fout in de productie blijkbaar te weinig geschuurd.

Ze stellen voor om dit nog eens te komen hetschilderen dat wil ik niet.

Ik heb betaald voor een nieuwe poort.

Bekijk

Beste,

Wij hebben een sleutel op de deur gekocht.

Hebben een keramische parket tegel gekozen. Nu is deze geplaats en gevoegd.

Hij heeft deze zonder hulpstukken geplaats met gevolg niet effen en het voegsel zit veel te diep.

Hebben daar veel meer moeten voor betalen.

Wat staat ons te doen met dit probleem.

Bekijk
kurt367

Spouwisolatie

3 reacties· · #Isolatie

Beste,

Mijn ruwbouw is af nu moeten ze nog het plat dak afwerken.

Dampscherm is geplaatst nu nog isolatie en epdm maar met de vele regen kan dit nog even duren.

Nu loopt het regenwater tussen de spouw en de isolatie gezien ze nog geen afleiders hebben kunnen plaatsen. Kan dit kwaad voor de isolatie verminderd zijn isolatiewaarde daardoor en zal deze volledig uitdrogen als alles is afgewerkt.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag