L.D.12345678910

L.D.12345678910

Verbouwer

Lid sinds 15/04/2020

• 2 vragen gesteld
  • 5 vragen beantwoord

Geschiedenis

L.D.12345678910

Een muur opvullen

6 reacties· · #Bouwpartners

Hallo,

Ik heb een muur, waar een zeer diep gat inzit, ik gok +/- 15cm lang op +/- 8cm hoogte en een diepte van toch wel iets meer dan 10cm. Dus ik dacht dit op te vullen met grote gaten vuller van polyfilla. Dit is ook deels gelukt, het enige probleem is dat er nog een kleine opening is, die ik niet toekrijg met het product. Voor de rest heb ik de diepte toch heel wat minder ver gekregen, zoals jullie op de foto kunnen zien, heeft iemand een oplossing voor dit probleem? Ik zou graag tegen deze opening een keramische plint willen plaatsen.

Bekijk
L.D.12345678910

put in de kelder

3 reacties· · #Fundering

Ik ben onlangs eigenaar geworden van een nieuwe woning. Bij de intrede van deze woonst, merkte ik in de kelder een put op vol water. Ik heb geen idee hoe deze daar komt of wat voor put het zou zijn. Gezien ik nog bergen schilderwerken heb, zou ik graag willen weten of ik die schilderwerken reeds mag starten of zou het best zijn, om dat probleem met die put op te lossen? Bovenal, hoe doe ik dit best. op de stoepkant is wel een buis voorzien die naar boven gaat, in de kelder is er ook een gat in de muur, dus dit staat volgens mij allemaal wel in verbinding met mekaar, maar er is nergens een buis in de kelder ofzo waar het water van de put in kan gaan. Ik heb een foto gemaakt van de put, indien er meer foto's nodig zijn, kan ik die zeker maken. :-)

alvast dank bij voorbaat!

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag