leentje 123

leentje 123

Andere particulier

Lid sinds 14/06/2020

• 3 vragen gesteld
  • 6 vragen beantwoord

Geschiedenis

Ik ga een tuinhuis van 3x3 op mijn reeds gelegde klinkers plaatsen. Nu zie ik dat deze redelijk mooi gelijk liggen maar niet waterpas in 1 hoek, die op de hele lengte toch wel een 2cm verloopt (leger ligt). Hoe los ik dit op zonder dat ik over de hele oppervlakte een nieuwe betonlaagje moet gieten...dit zou teveel zonde zijn van de mooie klinkers. Zou ik juist dat ene hoekje kunnen ophogen, maar dan steunt het hele tuinhuis in die hoek maar op één punt.

Bekijk

Ik heb een terras muur van ong 4x3 die uit drie verschillende stenen betaat (bak/snelbouwsteen) Daar is ooit over gelakt en dit hangt er nog perfekt op maar is niet mooi, en er is ook onlangs een scheur in hersteld. De lak eraf halen is niet te doen zie ik, dus ik wil er ineens iets van ruwe pleister overzetten. Ik lees meestal dat dit niet kan, in de winkel zeggen ze met een goede primer het wel kan, en vroeg me af of die "Renaulac crepi" een optie zou zijn...Wat zijn de mogelijkheden, ik moet het zelf kunnen doen, betaalbaar houden en niet dat het er binnen een paar jaar terug afkomt.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag