Onze pivoterende voordeur komt steeds scheef te hangen. Hiervoor zijn sinds de plaatsing en vandaag (+-9jaar) al enkele interventies, lees oplap herstellingen, gebeurt. Echter komt de deur wederom scheef te hangen na verloop van tijd. De aannemer verwijst steeds naar een betalende service opdracht bij de onderaanemer, maar zelf vinden we dat we niet verantwoordelijk zijn om elke paar jaar dit te moeten betalen. Hoe kunnen we dergelijke constructie/productiefouten het beste behandelen? Zowel de aannemer, als onderaannemer schuiven de schuld van zich weg, en de producent van de ramen/deuren (Reynaers) wordt niet eens betrokken of gehoord. Kunnen we in dit geval zelf bij de producent terecht?
Bekijk
LEYERS
Andere particulierLid sinds 17/01/2022
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen