Machteld665

Machteld665

Verbouwer

Lid sinds 10/01/2017

• 1 vraag gesteld

Geschiedenis

Een maand geleden heeft een tuinaannemer mijn tuin gerenoveerd en grasmatten aangelegd. Deze zijn verkeerd geplaatst met duidelijk zichtbare scheidingen. Ook heeft er zich ondertussen bulten gevormd.

Na de plaatsing gaf de aannemer toe dat hij deze plaatsing van de grasmatten voor het eerst had uitgevoerd.

Ik heb na de werken onmiddellijk de factuur betaald en heb maar daarna beseft dat deze werken helemaal niet goed zijn uitgevoerd.

Ook ging hij de houten palen op gelijke hoogte zagen, wat ook niet is gebeurd. De houten trap is tevens met een gevaarlijke aftrap.

De beplanting is ook niet relevant met de oppervlakte van het tuintje, het hardhout is niet beschermd met noppenfolie, de bedrading voor de klimplanten was te zwak waardoor de passiflora naar beneden is gestuikt.

ik heb hem een aangetekend schrijven gedaan maar betwist alles in een aangetekend schrijven terug, dus een gemeenschappelijke expert aanduiden zal moeilijk zijn.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag