Ik heb op vrijdagavond bij een nieuwe vestiging van een grote firma van tegels, tegels besteld. Deze zouden moeten geleverd worden op woensdag 1 april. Maar vandaag dinsdagmorgen, krijg ik telefoon van deze dat ze zogezegd de betaling niet ontvangen hebben. Raar er is nochtans onmiddelijk gestort bij thuiskomen na de bestelling? Het is dinsdag middag ca 13,00h. Ik stel voor om 30 minuten te wachten dan kan ik naar mijn bank bellen en deze aan detegelleverancier een mailtje laten verzenden dat de betaling wel degelijk is uitgevoerd. Maar hier wil "zij" niet op wachten en ze annuleren de levering. Bij het maken van de bestelling op vrijdagavond was alles nog mogelijk, heel vriendelijke dame. Ik kon achteraf nog het aantal m2 van de tegels en de hoogte van de tegeldragers aanpassen. Maar plotseling kan dit niet meer. Alleen de tegeldragers moesten veranderen maar volgens hen kan dit niet meer omdat de bestelling reeds bij de transporteur staat en ingepakt is. Ik moet dan na de levering de foutieve tegeldragers naar de winkel brengen en men zou dan er andere bestellen voor mij. Ook met wachttijd in de levering. Nu geven ze een nieuwe dag om te leveren en dat is 8 april. Wil dat zeggen dat de levering dan 9 dagen bij de transporteur op de camion blijft staan? Want ook tijdens deze 9 dagen kunnen de tegeldragers niet gewisseld worden. Ik kreeg heel sterk de indruk datde firma gewoon de tegels niet kon leveren omdat ze deze zelf nog niet in huis hadden. Nochtans is er vrijdagavond gezegd dat de tegels in stock waren. Wil de leverancier van de tegels pas aan de firma leveren nadat deze betaald heeft. Of heeft de firma financiele moeilijkheden en wachten ze op mijn geld om hun leverancier te betalen??
Ik ben uiteindelijk terug naar het nieuwe filiaal gegaan om daar mijn ongenoegen te uiten tegen iemand die voor me staat en niet tegen iemand die, aan een telefoon, heel ver weg van me zit en die niet geintresseerd is in mijn grieven. Ik krijg sterk het gevoel dat de firma veel het woord service in de mond neemt tijdens het overleg. maar daarna.... Gewoon 30 minuten wachten op een bevestiging van een betaling , dat kon niet. En de bestelling was al ingepakt en stond al bij de leverancier. De bestelling zou pas een dag later moeten geleverd worden. Wat schuilt hier achter??
De vriendelijke juffrouw heeft me verzekerd dat de nieuwe tegeldragers bij hen in de winkel liggen als ik op 8 april langskom om te ruilen.
Zijn er hier nog mensen die deze of gelijkaardige problemen hebben gekend?
Bekijk