MarliesM

MarliesM

Andere particulier

Lid sinds 05/08/2019

  • 1 vraag gesteld

Geschiedenis

Beste,

We hebben de garantiewetgeving ingeroepen bij de plaatser van onze ramen wegens beschadigd glas (condens). Niet alleen weigeren ze hierop in te gaan, de (enkel forfaitaire, geen definitieve) bedragen voor transport/werkuren die ze in hun offerte zetten, liggen o.i. erg hoog, hoger dan dat het effectief zou kosten. Er is wat over en weer gemaild, maar op onze laatste mail kregen we gewoon geen antwoord meer; dat was in juni.

We hebben dan TestAankoop ingeschakeld, maar ook op hun schrijven + rappel wordt er gewoon niet gereageerd.

Wat kunnen wij nu nog concreet doen, zonder dat het ons veel geld kost?  Ter info: we hebben van in het begin veel problemen met deze leverancier gehad (offerte, opmeting, plaatsing, documenten groene lening, ...).

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag