Hallo allemaal, Ik ben een jonge alleenstaande man die ook instaat voor de verzorging van zijn vader. Daarom woon ik sinds kort terug in het ouderlijke huis. Dit huis staat volledig op naam van men vader maar kan door recentelijke verwaarlozingen een grondige renovatie gebruiken. Ikzelf heb spaargeld om dit te bekostigen maar vroeg mij af of er ook een manier is waarop ik mede-eigenaar kan worden van het huis door het bekostigen van deze renovatie. Indien dit niet mogelijk is, is het dan mogelijk om deze kosten in te brengen bij een eventuele toekomstige aankoop van het huis of in te brengen bij de erfenisrechten? Of zou het fiscaal en financieel gezien misschien toch beter zijn om de woning (al dan niet gedeeltelijk) aan te kopen voor er renovatiewerken uitgevoerd gaan worden. Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
BekijkMM1987
VerbouwerLid sinds 19/03/2013
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen