Mr007bean

Mr007bean

Andere particulier

Lid sinds 30/01/2021

• 1 vraag gesteld
  • 3 vragen beantwoord
  • 1 vraag goed beantwoord
  • 2 bedankjes ontvangen
  • 3 leden bedankt

Geschiedenis

Er werd mijn gevraagd om een prijs te bepalen op een was-en droogbeurt. 

De wasmachine en droogkast worden door 3 mensen gebruikt maar door 1 iemand betaald. 

Ik had voorgesteld om een tussen teller te plaatsen voor elk toestel en een registratie bij te houden per verbruiker. De kost om dit te installeren willen ze niet maken omdat het hier gaat over mensen met een beperking.

Dus gewoon een prijs bepalen voor een wasje. Zonder rekening te houden met de temperatuur of hoeveelheid te wassen kledij. Zelfde voor droogkast.

Weet er iemand raad hoe ik dat toch op een redelijke deftige manier bepaal?

Mevr Ivan

Bekijk
Verhulstt

Vloer zolder leggen

5 reacties· · #Vloeren
Mr007bean
Mr007bean

Beste,

Ik zou zeker eerst de vloer plaatsen. Fermacell-platen worden aan elkaar gelijmd en geschroefd. Hierdoor heb je een stevige vloeroppervlak. Fermacell-platen hebben een geweldig voordeel omdat je hier alles kunt op vast schroeven. De platen zijn van vesels gemaakt en worden ook gebruikt als stielmuren ipv. gybroc. Ze zijn uiteraard een stuk duurder dan gybroc maar hebben veel meer voordelen. warmte- geluid isolerend en je hoeft geen gaatje te boren om een plug te plaatsen. Nagelen en vijzen zonder problemen.

Uw muurtjes die je onder het dak wil plaatsen zijn ook geen draagmuren. Als je de zolder zou indelen en bijvoorbeeld 2 kamers met deur, dan moeten de muren wel starten van op de ruwe vloer.

Mvg Ivan

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag