Ik heb een vraag over een eiken deur die gerookt is door ammonia. Wij hebben ongeveer 15 jaar geleden onze eiken binnendeuren laten roken met ammonia.
Nu is de firma gestopt en vind ik hier nog weinig van deze techniek terug.
Onze binnendeur van de woonkamer is nl. Verkleurd door de zon en heeft meer een bruinige-gelige kleur gekregen ipv grijzig. Hoe kan ik deze best terug grijzig krijgen of misschien naar de rozige tint. Ik heb dit al nagevraagd bij verfhandel maar ze zeggen dat het moelijk is om zomaar iets op een gerookte Deur te zetten omdat dit zou kunnen reageren.Ik heb hier wel olie van timberlake die op mijn parket en trap staat alsook intensieve parket reinigers.Mag ik hiervan Iets gebruiken of hoe krijg ik de deur minder gelig bruin?
Alvast bedankt

Petra024RL
VerbouwerLid sinds 15/12/2021
- 2 vragen gesteld
- 3 leden bedankt
Geschiedenis
We zouden graag onze vloertegels uitbreken. Deze zijn in mortel gelegd. Situatie is volgende: tijdens bouw hebben we in Living 4cm voorzien voor parket te leggen. Maar wegens omstandigheden hebben we vloertegels gelegd door de 4cm op te vullen met extra chapelaag en daarop de tegel in mortel gelegd.
Nu willen we toch parket leggen en de vloer uitbreken maar kunnen we dit door enkel de tegel uit te breken of komt de mortel mee met de tegel of dienen we de opgevulde 4cm chape en mortel en tegel uit te breken? Hoe doen we dit best? We hebben wel al gelijmde tegels uitgebroken maar nog geen tegels in mortel dus tips zijn welkom..
alvast bedankt
petra
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen