Philip1975

Philip1975

Andere particulier

Lid sinds 27/10/2021

• 17 vragen gesteld
  • 21 vragen beantwoord
  • 9 leden bedankt

Geschiedenis

Philip1975

Eendraadschema pv systeem

4 reacties· · #Elektriciteit

Hoi,

Ik zat met een vraag ivm. ons eendraadschema dat de technieker opgemaakt heeft die onze panelen gelegd heeft...

Dus van het straat komt er een exvb 4g10 binnen naar de teller en na de teller vertrekt er een xvb 4g16 naar onze zekeringkast, deze is ook volledig met 16m² rails gedaan.

Klopt het eendraadschema dat ze opgesteld hebben..?

Bekijk
Philip1975

Velux gpu

· #Bouwpartners

Ik weet niet of deze vraag hier hoort,

Wij hebben zelf een nieuwe velux gpl uk04 geplaatst, alles is afgewerkt maar bij het openen hoorden wij een klik voor het inklikken van de veren maar nu zit er geen beweging meer in. Zit er ergens een plaatje ofzo dat ik moet verwijderen om het systeem te activeren?

Groeten.

Bekijk
Philip1975

Verbruik airco

3 reacties· · #Verwarming & koeling

Hallo,

Wij hebben een bosch CL5000MS 27 OUE (3.7 kw) met 2 binnen units, 1x 26E en een 53E.

Ik vroeg mij af hoeveel, vebruikt deze airco en is dat verbruik altijd hetzelfde ongeacht er nu 1 of 2 units draaien?

Nu wordt hij gebruikt om bij te verwarmen.

Groeten.

Bekijk

Hoi,

Mag je een utp patchkabel gebruiken om deels in de muur te steken?

Ik heb deze van mijn switch naar mijn xbox en pc getrokken. 2 stuks dus.

En moeten deze dan ook voldoen aan de nieuwe cpr normen..?

Groeten.

Bekijk
Philip1975

Xvb in gele pvc buis

2 reacties· · #Elektriciteit

Hoi,

Ik heb hier nog een deel leidingen XVB kabel die op de muur in gele pvc buis steken. Mag dit of moet de kabel in een grijze pvc buis..?

Groetjes.

Bekijk

Hoi,

Vraag is niet voor mij, is het mogelijk zonnepanelen te leggen waar er geen elektrische keuring aanwezig is?

Ze zijn bezig met de elektriciteit in orde te brengen maar willen al zonnepanelen leggen en in gebruik stellen.

De installatie in orde brengen is niet meer voor dit jaar.

Groeten.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag