Beste, Ik ben net een appartment vanbinnen aan het verbouwen. (Nieuwe keuken en badkamer). Het is een klein appartment met een grote glaswand als buitenmuur. De rest van het appartement is omgeven door andere appartementen of de gemeenschappelijke ruimten. Door deze glaswand kan het in de zomer heel warm worden waardoor ik dus graag een airco zet. De enige mogelijkheid is echter om de buitenunit op het prive balkon van ons te zetten. (Er loop een betonnen strook over de hele glaswand (10m) van 60cm diep en een klein terrasje (1.2m diep) in het midden). Ik zou de buitenunit in één van de uithoeken willen zetten. Nu vraag ik me af of dit wel mag (van gemeente?). We zitten op het bovenste (11de verdieping). Dus veel gezichtshinder zal er niet zijn. Heeft de rest van het appartementsblok hier iets op te zeggen aangezien het op mijn prive balkon staat? De buitenunit is 79*63*29 dus niet echt zo groot. Alvast bedankt voor de hulp
Bekijkr655
VerbouwerLid sinds 15/10/2014
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen