sandra1978

sandra1978

Verbouwer

Lid sinds 02/10/2016

• 2 vragen gesteld
  • 2 vragen beantwoord

Geschiedenis

Hoi,

Ik heb hier zo n ophangsysteem gemaakt op onze zolder.

Spijtig genoeg, door de niet vlakke vloer en misschien ook toch niet perfect afgemeten, schuiven sommige panelen over de vloer ipv dat ze er mooi overhangen en vlotjes over en weer rollen. De panelen had ik bij brico laten zagen.

Ik zou ze dus zeer minimaal moeten inkorten, het gaat echt maar over een mm of 2.

Hoe doe ik dat het best, zodat het er mooi uitziet. Ik kan me niet voorstellen dat ik dat mooi recht kan doen met een decoupeerzaag. Verder heb ik ook niet zo heel veel gereedschap. Ik kan eventueel nog wel iets lenen van de buurman. 

Tips?

Bekijk

Hallo,

Vorig jaar hebben wij parket gelegd in onze living, en nu eindelijk pas het stuk doorgelegd in onze gang.

Dat stuk moet nu natuurlijk ook nog geschuurd worden, maar ik heb geen zin om de moeite en de kosten te doen om een schuurmachine te huren

Het gaat over een vijf a zes vierkante meter. Ik vroeg me af of dit ook met de hand te doen is. Ik heb dan voornamelijk schrik om krassen te maken. Het gaat over onbehandelde kastanje.

Alvast bedankt

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag