In juli gingen we kijken voor een schuifraam van een bepaalde kleur die we toen daar in de showroom hebben doorgegeven. In augustus kreeg ik via mail de offerte die ik tekende en terugstuurde. Alleen... op de offerte stond een typenummer van de kleur (dewelke ik niet heb nagekeken of dit correct was) uiteindelijk bij de levering van het raam bleek het dus de foutieve kleur te zijn. Conflict met de firma: ik had maar moeten nakijken of zij het juiste nummer er hadden bijgezet. Klopt dit? Kan ik daar iets aan doen?
BekijkSarah80
VerbouwerLid sinds 13/11/2013
- 1 vraag gesteld
- 2 vragen beantwoord
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen