simon065

simon065

Verbouwer

Lid sinds 10/04/2020

• 2 vragen beantwoord

Geschiedenis

simon065
simon065

Beste,

Ik zit met een soortgelijk probleem. Mijn (hellend) dak kraakt bij zonnig weer van 's morgens tot 's avonds laat. Soms schieten we er zelfs van wakker 's nachts.

Mag ik u vragen met wat voor isolatieplaten u gewerkt heeft en van welk merk? Ik vond alvast 1 andere gebruiker terug die een soortgelijk probleem heeft en die exact dezelfde isolatieplaten als ik gebruikte.

Alvast bedankt voor uw reactie!

Bekijk
AT

Doorbuiging/overspanning dak

1 reactie· · #Dak
simon065
simon065

Beste,

Ik zit met een soortgelijk probleem. Mijn dak kraakt bij zonnig weer van 's morgens tot 's avonds laat. Soms schieten we er zelfs van wakker 's nachts.

Heel opmerkelijk: bij mij is het ook Powerroof Maxx van Recticel! Bij Recticel echter, claimen ze dat mijn probleem een uniek geval is.

Ik probreer op verschillende fora te kijken of dit bij andere mensen ook het geval was, dat met Powerroof Maxx werd gewerkt.

Is het probleem bij u intussen van de baan, of zou het effectief met de isolatie te maken kunnen hebben?

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag