Ons huis is 1.5 jaar oud en kraakt constant. Het meest wanneer het koud is of heel warm, maar ook vaak sporadisch. Voornamelijk in onze keuken...
iemand ervaring mee? Als ik dit opzoek zou het niet mogen bij nieuwbouw?
BekijkLid sinds 10/04/2019
Geschiedenis
Ons huis is 1.5 jaar oud en kraakt constant. Het meest wanneer het koud is of heel warm, maar ook vaak sporadisch. Voornamelijk in onze keuken...
iemand ervaring mee? Als ik dit opzoek zou het niet mogen bij nieuwbouw?
Bekijkdat erfdienstbaarheid moeilijke materie is, weet ik.
Ben er al een jaar mee bezig me te verdiepen, ook al heeft de boer verschillende mogelijkheden zijn landbouwgrond te bereiken, het zal ons nooit lukken, gezien de boer dikke vriendjes is met de vrederechter.
Enfin dit ter zijde wou ik weten of wij de grondlasten van dat stuk op hem kunnen afschuiven? Ik vind het niet normaal dat wij daar ook mee belast zijn, want meneer gebruikt 160 m2 van onze grond, maar wij mogen wel voor alles opdraaien..
BekijkVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen