Welke draaddoorsnede moet ik gebruiken voor de aansluitingen van de laagspanning op een 1-10V leddriver. Dus de rode en de zwarte draad , gebruik hiervoor luidsprekerkabel, die aangesloten is tussen de leddriver en de leddimmer. Leddimmer = niko analoge stuurmodule 1-10V.
Bekijk
Ste123
VerbouwerLid sinds 28/12/2021
- 3 vragen gesteld
Geschiedenis
Bij renovatie werken moet de meterkast verplaatst worden en ook een zwaardere aansluiting op het net .
De nieuwe verdeelkast hangt al op de definitieve plaats.
Deze is nu voorzien van een hoofddiff. en twee kringen, betreffende elke kring één opbouw stopkontakt naast de verdeelkast. Aarding is in orde.
Moet ik u enkel een eendraadschema maken van de verdeelkast voor de keuring of ook een situatieschema ? Dus enkel maar de twee stopkontakten erop.
BekijkWie kan mij een voorbeeld bezorgen van een volledig eendraadschema met een niko home controlle.
Eventueel bijhorend situatieschema.
BekijkOnze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen