Beste, ik ge verbouwen en zou te weten willen komen wat een houten roostering van een plat dak kost al dan niet met osb voorzien. iemand die daarvan prijs weet in totaal of in m²
dankt U.
BekijkLid sinds 27/04/2016
Geschiedenis
Beste, ik ge verbouwen en zou te weten willen komen wat een houten roostering van een plat dak kost al dan niet met osb voorzien. iemand die daarvan prijs weet in totaal of in m²
dankt U.
BekijkRolluken geven een veiliger gevoel en zijn stukken goedkoper dan screens. Je kan het ook gebruiken als zonwering maar dan komt er geen licht meer door en is de klaarte ook weg. Bij een screen heb je nog ietwat klaarte en zicht naargelang de dichtheid van de screen zelf, heden ten dage is dit een redelijk veel gekozen optie omdat deze modern en strak oogt. Nadeel is wel dat deze duurder zijn. Mvg
BekijkMarc, mdf groen 18mm gebruiken. Voldoende uit de muur komen en een pur plaat van 2 a 3 cm gebruiken boven onder voor, alles mooi aansluiten tegen elkaar en eventueel opsiliconen rondom de purplaat. Tekeningen zijn te vinden op net. Vereist wel enige handigheid. Mvg
BekijkBen je zeker dat het de panlatten zijn en niet de gebinten van het dak? Misschien zet het zich wat met de verandering van inrichting van een bepaald lokaal. Zou het wat tijd geven tot alles wat gezet is en niet meer veranderd. Zou mij geen al te grote zorgen maken hieromtrent. Mvg
BekijkIs een betrouwbare firma, doch denk ik dat je meer service en mooiere afwerking zal krijgen van kleine zelfstandige. Je zal goedkoper gediend worden ook volgens mij. Mvg
BekijkAls ze afscheuren bij het omhoog trekken? Bij pvc en alu ramen zitten er voor en achter een soort borstel in de geleiders. Het kan zijn dat dit met de jaren wat zet en daarom een beetje meer wringt. Als dit het geval is zou ik eens proberen met een borstel is de geleiders rte halen. Telkemale 1 uithalen via de bovenkant. Gordijnbak dien je te openen daarvoor. Het kan natuurlijk ook zijn dat als de rolluiken elek zijn deze wat uitgerokken zijn met de jaren. Daarvoor moet je uw rolluikmotor opnieuw afregelen zodat deze uw rolluik minder duwt en uit de krul komt. Zou eerst proberen met de borstel, is het dat niet je hem altijd terug plaatsen, nadeel is wel dat hij wat meer kan daveren.
BekijkBeste, volgens mij heeft pvc geen brandweerstand. Mischien kan je een brandwerende mdf als onderlaag gebruiken (behandelen tegen vocht). Ofwel leg je een plaat promatec ofwel vloerpanelen fermacel, deze worden zeker aanvaard. Mvg
BekijkJe kan aan de aannemer vragen om een extra profiel onderaan bij te monteren, je zal dan onderaan een dubbel profiel hebben maar bovenaan zal je dan perfect uitkomen. Enige minpunt is dat je onderaan met een breder profiel zit maar zal een perfecte omlossing zijn. Je kan misschien vragen om een klein procentje korting dat je het zo wilt oplossen. Beter zo dan via advocaat en dan is het zeker dat het voor dit probleem vlug gepasseerd is. Mvg steven
BekijkVraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen