Suske1987

Suske1987

Andere particulier

Lid sinds 04/12/2016

• 1 vraag gesteld
  • 1 vraag beantwoord

Geschiedenis

Suske1987

Vochtprobleem door een te hoog terras

5 reacties· · #Muren

Hallo allemaal,

Afgelopen zomer heb ik een gerenoveerd appartement gekocht bij een projectontwikkelaar.

Blijkt nu dat ik met vochtplekken op de muren zit. Ik heb 4 verschillende vochtbestrijdings firma's laten komen kijken naar dit probleem. Ze zeggen alle 4 dat het terras te hoog komt. Er zijn er 2 die voorstellen om het te laten afbreken en opnieuw (lager) te plaatsen. Een andere stelde voor om een aanpassing te doen aan het terras. Nu weet ik niet welke werken ik best laat uitvoeren aan dat terras. Laat ik hiervoor best eens een expert komen? En hoe pak ik de projectontwikkelaar hierover aan?

Ik heb dit probleem meteen aangekaart bij de projectontwikkelaar. Hij vertelde me dat ze mij hier zeker bij gaan helpen. Is het dan het best om deze alsnog in gebreke te stellen? Of gaat dit alleen maar kwaad bloed zetten. 

Dankuwel.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag