Svenovitch1983

Svenovitch1983

Andere particulier

Lid sinds 11/09/2022

• 3 vragen gesteld
  • 4 vragen beantwoord
  • 3 leden bedankt

Geschiedenis

Svenovitch1983

Gas certificaat

2 reacties· · #Bouwpartners

Hallo,

Mijn gasmeter is afgesloten maar voor deze terug op te starten heb ik een gascertificaat van doen

Ik ben absoluut slecht in papierwerk en ik word er zot van hehe

Mijn vraag is, als ik een epc cerficaat heb is deze voldoende of moet ik iemand inschakelen voor de gas te komen nakijken, appartement onlangs gekocht en de vorige huurder heeft gas sinds 2 jaar niet gebruikt die gebruikte gewoon een electrische kookplaat.

Op mijn certificaat die opgemaakt en goedgekeurd is op 19-10-2021 is deze geldig voor 10 jaar door ACEG energy

Dank u

Bekijk
Svenovitch1983

Ik verhuur maar een betaalt niet

24 reacties· · #Regelgeving

Ik heb het pand overgenomen van iemand anders en t'is nu al de 16de 

van de maand en de huurder (Een Pool da geen nederlands of frans praat) betaald niet.

Het pand is gelegen in vlaanderen (Dilbeek) en ik ben bezig met het overschakelen van de huurwaarborg

Mijn probleem is, ik ga nu een brief sturen dat hij binnen 3 maand eruit moet maar dan is het winter, ga ik problemen hebben om hem weg te sturen, hij heeft blijkbaar een dochter, ik wou nog vriendelijk zijn maar ik word er zot van, van al die problemen.

Bekijk
Svenovitch1983

Nieuwe eigenaar die verhuurd

2 reacties· · #Regelgeving

Hallo,

ben onlangs nieuwe eigenaar geworden van twee appartementen die al verhuurd zijn.

Ik wens niets te veranderen op dit moment maar alleen een officiele brief te sturen dat ik de nieuwe eigenaar ben en dat zij het geld storten op mijn rekening, mag dit een simpel formele brief zijn of moet er bewijs van iets zijn, vind hier eigenlijk niks hierover op het internet.

Dank u

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag