testrun348

testrun348

Verbouwer

Lid sinds 28/03/2015

• 1 vraag gesteld

Geschiedenis

Ik heb een terras van /-6 x 4m dat ligt aan 2 muren van het huis. Het terras (en huis) ligt 40cm hoger dan tuin. Het terras bestaat uit betonklinkers. Deze liggen op een dunnen laag (3-4)cm stabilisee en daaronder een steenslagbeton. Het terras koom je op via een brede trede. Nu wil ik op dit bestaande terras een gesloten veranda plaatsen. De veranda zal ongeveer 50 cm van de randen blijven en aansluiten aan de muren van het huis. Helaas heb ik maar 4.5 cm hoogte over tussen de dorpel van deur en het terras. Ik wil de betonklinkers wel behouden en hierop tegels 'kleven'. De veranda wil ik plaatsen op dorpels. Binnenin wil ik de veranda dan betegelen . Hoe vermijd ik dat water via de betonklinkers binnendringt binnenin de veranda. Hoe kan ik de vloer ondanks de beperkte hoogte (4cm totaal) iets isoleren?

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag