TW 8956

TW 8956

Verbouwer

Lid sinds 11/03/2021

• 1 vraag gesteld
  • 2 vragen beantwoord

Geschiedenis

Na het internet te hebben uigepluist kon ik nog geen pasklaar antwoord vinden op mijn vraag daarom stel ik ze even via deze weg om er achter te komen of er nog mensen zijn in deze situatie...

Het is zo dat wij een huis hebben dat eind jaren 50 en erna verder is uitgebreid dit alles voor het in voegen treden van het gewestplan (bestemming: woongebied met landelijk karakter). Zoals je kan zien op de schets past de bebouwing van de woning niet volledig binnen het kadertje van de ruimte dat je tegenwoordig zou mogen bebouwen bij nieuwbouw. Nu vroeg ik me af of het voor ons nog toegelaten is om een stuk in de "nieuwe" gedefineerde bouwzone te bebouwen met een veranda (geruite deel) of moet hier nog met andere zaken rekening worden gehouden?

Wat ik wel kon vinden is dat we zeker met een architect moeten werken want onze aanbouw is al groter dan 40m².

Bespreking met RO en architect staan al op de planning maar ben bennieuwd of er nog andere mensen in zo een dergelijke situatie zitten of hier al meer over weten.

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag