user452148

user452148

Andere particulier

Lid sinds 10/02/2015

• 2 vragen gesteld

Geschiedenis

Ik denk dat ik met een probleem zit : wij hebben ongeveer een 10-tal jaren geleden een bestaande woning(alles gelijkvloers) gekocht en volgens de plannen dat ik heb is deze woning gebouwd rond  +-1960.Daar er geen riolering in onze straat ligt gaat de overloop rechtstreeks in de grond .Inde beerput ligt er een buis - waarschijnlijk voor de overloop denk ik -. Nu heb ik bemerkt dat wij op regelmatige basis ( +- om de 2 jaar ) de beerput moeten ledigen.

Wanneer wij het toilet doortrekken gebeurt het dat de uitwerpselen niet direct wegspoelen , en dan moeten wij het nogmaals proberen op hoop van zegen ,wanneer de beerput juist geledigt is , is het wegspoelen geen probleem - het doet zich voor na een bepaalde periode.

Nu wil de vrouw een ophangwc en ik denk niet dat het probleem verdwenen zal zijn . Hopend dat u een oplossing hebt voor mij en  wat kan er aan gedaan worden?

Dank bij voorbaat,

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag