ik ben vorig jaar in zee gegaan met een jonge net opgetsarte aannemer om mijn huis tegen vocht te impregneren en gyprock te plaatsen. bij deze werken is de jongen volledig in regel geblevne er was een offerte en een detailfactuur. ik heb deze jonge aannemer dan ook verder aangeworven om de dakbedekking van mijn waskot te verbeteren, hiervan is echter op goed vertrouwen een mondeling bedrag afgsproken...dit bedrag was door mij voorzien voor de hele 'renovatie' van het waskot. ik heb nooit een offerte gezien enkel ongedetailleerde voorschotfacturen en tussentijdse facturen...hierbij bleek dat de prijs een pak hoger lag dan afgesproken, nu is mijn waskot wel voorzien van een rubberzeil met koepels door deze man, maar de schuifdeur en de afwerking is niet gedaan en wat gedaan is trekt op niks...ik zit al twee maand op deze deur te wachten die geleverd zou worden door de ruitenmaker, die mij ging contacteren voor levering. ik weet echter zelf niet eens welk bedrijf dit is en heb er geen gegevens van...wat moet ik nu doen???ik heb er heel veel geld aan uitgegeven maar er is nu niet eens een deur of een afgewerkte muur in deze ruimte ondanks de weliswaar mondelinge afspraak... helena
Bekijkuser466861
BouwerLid sinds 26/05/2013
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen