user653273

user653273

Bouwer

Lid sinds 28/07/2021

• 4 vragen gesteld
  • 8 vragen beantwoord
  • 3 leden bedankt

Geschiedenis

Situatie; PUR, dan vloerverwarming en chape.

Ik zou een muurtje willen metselen van 1m 80 lengte en 1m20 hoogte wat ik daarna ga tegelen. Op dat muurtje komt dan een glasplaat tot tegen het plafond.

Ik vroeg mij af of ik gewoon op de chape een ytongblok kan verlijmen van 14 cm dikte gezien het vloerverwarming is. Gaat dat niet werken of problemen zorgen?

Alvast bedankt voor de reactie

Bekijk

Ik heb niko home control installatie met een ingebouwde module van 1-10v met nr; 550-00241 en een dimmer geplaatst van Mean Well PWM-90-24. Dit alles om een (dimbare) ledstrip te dimmen van 80W. 

Alles in aangesloten en dimspanning kan ik meerderen en minderen, toch komt er geen spanning aan de uitgang van de PWM module . Ledstrip werkt niet. Wat doe ik verkeerd. Alvast bedankt

Bekijk
user653273

Aansluiting Differentieel

6 reacties· · #Elektriciteit

Ik heb een 4 polige schneider differentieel. Op het diff. staat dat je de nul links moet aansluiten. In principe is dat rechts. Is het een probleem voor de keuring als ik verder al de automaten de nul links aansluit?

Alvast bedankt

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag