De aannemer heeft het raam in de badkamer fout opgemeten. Hij gaf ons de hoogte van het linteel en de hoogte van de stenen onder het raam door (volgens hem op vloerpas). De aannemer werd op voorhand ook een aantal keer gecontacteerd om er zeker van te zijn dat de ruwbouw juist was om zowel vloer als plafond mooi te laten aansluiten op het raamprofiel. Dit werd bij finale opmeting (ja, hij is 2 keer komen opmeten) ook bevestigd. Bij plaatsing stelden de plaatsers zelf vast dat het raamprofiel 5cm onder de vloerpas moest gemonteerd worden zodat de vloer in het profiel paste. Dit heeft natuurlijk als gevolg dat het raam nu 5cm onder het linteel komt en dus niet hoog genoeg is. De werknemer van het bedrijf gaf bij het werfbezoek zijn fouten toe, maar alsnog kregen we van hem een email (uit naam van de zaakvoerder) dat wij het plafond maar moeten laten zakken tot het kan aansluiten op het raamprofiel... Dit is onaanvaardbaar! Wij zouden het maar moeten oplossen, terwijl zijn werknemer zelf toegeeft fouten gemaakt te hebben. Wat kunnen we doen? Bij welke instantie kunnen we terecht? WTCB stuurt ons door naar de Confederatie Bouw, die ons op haar beurt doorstuurt naar Testaankoop... Ondertussen hebben we wel al een aangetekende ingebrekestelling naar de aannemer gestuurd zodat hij ons niet kan aanvallen op het niet-betalen van zijn factuur.
Bekijkvdchristelle
BouwerLid sinds 30/11/2015
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen