Wij hebben in 2007 een grond gekocht.Op de grond mocht gebouwd worden : er is een stedenbouwkundig attest nummer 2 afgeleverd. Nu in 2012 wil onze dochter op deze grond bouwen.In augustus alle documenten ingediend op het gemeentehuis. Na 16 dagen worden we gecontacteerd door de gemeentelijke ambtenaar die ons zegt dat de bouwaanvraag niet kan doorgaan vermits er nog een stuk grond - grond die gratis moet afgestaan worden aan de gemeente- nog op naam staat van de vorige eigenaar. Mijn vraag: wie had ons hierover moeten inlichten en op welk moment had dit moeten gebeuren.
Bekijkvlinder
BouwerLid sinds 31/07/2012
- 1 vraag gesteld
Geschiedenis
Onze toolbox
Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!
AanvragenMet premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.
ZoekenMet deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.
Aanvragen