Wesleyhimpe891

Wesleyhimpe891

Bouwer

Lid sinds 17/11/2020

• 2 vragen gesteld

Geschiedenis

Ik wil graag in mijn nieuwbouw woning een ledstrip verticaal naast de voordeur buiten plaatsen. Maar ik heb al bij verschillende leveranciers navraag gedaan maar kom terug bij 0

het probleem is dit moet uitgeslepen worden in de gevelsteen en daarom zou ik graag een profiel hebben die de zaagsnede links en rechts overlapt. Voor waterdicht te maken moet dit een profiel zijn waarvan de leds erin zitten en opgegoten zijn. Ledlab.be heeft een profiel die opgegoten is maar zonder overlappende zijkanten maar dan moet je toch al 2m30 heeeeel recht kunnen slijpen volgens mij en blijf je dit sowieso zien... iemand die hiermee ervaring heeft of een oplossing? Shoot graag met een voorbeeld dan. 

Bekijk
Wesleyhimpe891

6% regel 2021

1 reactie· · #Ontwerp

De totaal afbraak van mijn woning gebeurd nu komende maand (december) en de heropbouw start in januari. Ik vraag me nu af of ik alles of de bouw en alles die daarop volgt aan 6% zou kunnen doen. 

Bekijk

Onze toolbox
Offertes aanvragen

Vraag vrijblijvend offertes aan! Ontvang snel max. 4 offertes van vakmannen. Bespaar tijd én geld!

Aanvragen
Premies en subsidies

Met premies en subsidies kan je flink besparen. Kijk waar jij recht op hebt.

Zoeken
Magazines

Bouwen of verbouwen? Bestel je gratis magazine!

Aanvragen
Praktische gidsen

Met deze praktische digitale gidsen ben je meteen geïnformeerd en heb je een handige checklist bij de hand.

Aanvragen
Forum

Zit je met een vraag? Stel ze aan andere bouwers en verbouwers.

Stel je vraag